راه کارهای مقابله با هک دوربین های مدار بسته

اگر از دوربین های مدار بسته استفاده میکنید تنظیمات امنیتی آن ها را باید جدی بگیرید...

استفاده از رمزهای پیش فرض و عدم تغییر دادن آن ها را می توان مهم ترین عامل هک شدن دوربین های مدار بسته تحت شبکه بیان کرد.

دوربین های مدار بسته این روزا به یکی از اجزای امنیتی منازل ، شرکت ها و کسب و کارها تبدیل شده است.امکان اتصال دوربین مدار بسته به اینترنت و ضبط و مشاهده تصاویر زنده از راه دور باعث شده تا افراد بیشتری خواهان استفاده از دوربین مدار بسته باشند.

دسترسی و هک با استفاده از روش اسکن پورت ، ابزارها و برخی سایت ها از جمله روش های دسترسی غیرمجاز به تصاویر دوربین های تحت شبکه هستند.

به روز رسانی نرم افزارها ، استفاده از تجهیزات برندهای معتبر ، استفاده از نام کاربری و رمز عبور قوی و پیچیده و ارزیابی مداوم تنظیمات امنیتی از جمله راه کارهای مهم در راستای ارتقای امنیت است.



فراموش نکنید که بهره گیری از کارشناسان مورد اعتماد و خبره در نصب دوربین های مدار بسته و همچنین ارزیابی مداوم تنظیمات امنیتی و درصورت نیاز تغییر دوره ای رمزهای عبور از دیگر عوامل مهم در حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سواستفاده احتمالی سارقان و هکرها است.


حتما میدانید که شما میتوانید جهت حفظ امنیت دوربین های مدار بسته خود نرم افزارها و آپدیت های دوربین های اس ویژن و نگاهبان خود را از آدرس dl.afroozsazan.com دانلود کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.