معیار های انتخاب دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته مهم ترین عضو در یک سیستم امنیتی هستند . پس برای بالا بردن سطح امنیتی یک مکان شما نیاز به خرید دوربین دارید.برای دانستن پاسخ این که بهترین نوع دوربین مدار بسته و بهترین مارک آن در حال حاضر چیست؟برای خرید دوربین مدار بسته به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ با ما همراه باشید یا با شماره های 07132302723 و 07132354610 تماس بگیرید و رایگان از متخصصان ما مشورت بگیرید.

ابتدا باید بررسی کنیم که دوربین مدار بسته قرار است در چه مکانی نصب شود. بررسی اولیه برای نصب دوربین باعث میشود که هم بهترین و با کیفیت ترین نوع دوربین مدار بسته را خریداری کنید و هم هزینه زیادی برای تامین و نصب دوربین مدار بسته پرداخت نکنید.

فاکتور های اصلی که روی قیمت دوربین تاثیر گذار هستند عبارت اند از :

1 – برند دوربین مدار بسته 2- شکل و اندازه 3 – قدرت لنز دوربین 4 – کیفیت تصاویر 5 – تکنولوژی های نوین به کار رفته در دوربین های مدار بسته مانند دوربین دید در شب رنگی

به مانند بقیه صنایع ، برندهای معتبر به دلیل اسم و اعتبارشان هم قیمت های بالاتری برای محصولات خود تقاضا می کنند و هم به دلیل تبلیغات گسترده در سرتاسر دنیا سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند . البته برندهای ایرانی با قیمت های مقرون به صرفه تر از کیفیت و امکانات کافی برخوردار هستند . شما می توانید برای دریافت لیست قیمت به لینک لیست قیمت مراجعه کنید یا به شماره 09391113796 در واتس اپ پیام دهید.

cctv slide

یک دسته بندی مهم دیگر در دوربین های مدار بسته ، دسته بندی آن ها بر اساس شکل و فرم ظاهری آن ها است . هر یک نحوه نصب متفاوتی دارند و برای فضای متفاوتی استفاده می شوند.

1 – دوربین های دام که گنبدی هستند و برای فضای داخلی استفاده می شوند و بیشتر بر روی سقف نصب می شوند. از نظر زاویه دید ، زاویه محدودی دارند و در نتیجه فضای کمتری پوشش می دهند.

2 – دوربین های بولت که استوانه ای هستند به دوربین های دیواری هم مشهور هستند چون روی دیوار نصب می شوند. اکثرا دارای بدنه فلزی هستند و برای فضای باز و بیرون استفاده می شوند.

3 – دوربین های اسپید دام یا PTZ با قابلیت چرخش و زوم بالا برای فضاهای وسیع مانند میدان های شهری و سالن های ورزشی

4 – دوربین های چشم ماهی با قابلیت ارائه تصاویر پانورامیک 360 درجه از یک فضا

از نظر عملکرد و کیفیت دوربین ها مهم ترین بخش هر دوربین مدار بسته نوع مادر برد و لنز به کار رفته در آن است . از این لحاظ دوربین های مدار بسته به انواع آنالوگ ، HD , HDCVI , HDTVI , AHD ,IP تقسیم می شوند.

تمامی تجهیزات و دوربین های مدار بسته را که می خرید برای رسیدن به بالاترین کارایی باید به درستی نصب شوند . نصب دوربین نیاز به تخصص و تجربه زیاد دارد پس پیشنهاد می کنیم در این راه حتما از متخصصین به نام این صنعت استفاده کنید تا محتمل ضررهای مالی و زمانی نشوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.